четвер, 20 червня 2013 р.

Київ перетворюється на "голубу столицю"! Леопольд Табурянсткий викриває посадовців-геїв!

Цікава інформація про діяльність прокуратури. Давно я вже не чув про Леопольда Табурянського. А він - молодець! - не зупинявся! Раніше вважав його трохи дивакуватим, але порядним. Він написав книгу "ГПУ" і ось що сказав про неї кореспондентові "України молодої": 

«Ця книга — єдине документальне дослі­дження деяких злочинів, щоденно і щогодинно здійснюваних Генеральною прокуратурою України, прокуратурою міста Києва, Печерською районною прокуратурою міста Києва і, судячи з усього, прокуратурами інших регіонів».
Тому я й заявляю про те, що хочу розкрити цей гнійний нарив. Мої співвітчизники терпіти це далі не повинні. Якщо вони, звісно, вважають себе громадянами вільної, демократичної країни.
Мені довелося зіштовхнутися з однією з най­страшніших мафій в Україні. Це — закрите товариство високопоставлених державних «діячів» і їхніх клевретів. Однією з розваг у них є статеві оргії. Перевагу вони віддають молодим хлопчикам. Мій син Руслан став їх­ньою жертвою. Тому я оголосив їм війну... " 

Треба обов'язково почитати цю книгу.

Повний текст інтерв'ю Л. Табурянського читай тут 

Немає коментарів:

Дописати коментар