понеділок, 13 червня 2016 р.

Час сідлати двоколісного мустанга

Для багатьох павлоградців велосипед чи не найулюбленіший вид транспорту.  І це зрозуміло: 110-тисячне місто досить компактне: найдовша автомагістраль, яка перетинає його із північного заходу на південний схід лише 16 кілометрів завдовжки. Тобто на двоколісному транспорті легко дістатися у будь-який його куток. До того ж розвиток велосипедного руху здатен суттєво покращити навколишнє середовище у місті, де основним забруднювачем повітря є автотранспорт.
павлоград_Велорух

Хоча існують і проблеми, які заважають розвиватися цьому екологічно чистому виду транспорта. Про деякі з них йшла мова під час круглого столу з питань зменшення вуглецевих викидів шляхом популяризації велосипедного руху, повідомляють "Вісті Придніпров'я".

В обговоренні взяли участь громадські активісти Павлограда і Дніпропетровська, депутати міськради і підприємець, який започаткував у столиці Західного Донбасу нову послугу – прокат роверів.
Практично всі учасники погодилися з тим, що місто потребує розвитку велосипедного руху, і назвали різноманітні вигоди: розвантаження доріг від зайвого транспорту, покращення міської екології від зменшення викидів вихлопних газів, оздоровлення тієї частини населення, яке пересяде на двоколісний транспорт, рятуючись від гіподинамії тощо.
велорух

Але для того, щоб велосипедисти відчули себе рівноправними учасниками дорожнього руху, слід подбати про їх безпеку, зручність пересування  і паркування у межах міста.
Перш за все, слід починати облаштовувати велодоріжки, збільшити кількість велопарковок, активізувати боротьбу з велокрадіями, а також активно вести просвітницьку роботу серед населення, особливо молоді. Зокрема, пропагувати серед велосипедистів  знання правил дорожнього руху (адже чимало з них є злісними порушниками ПДР).
У Павлограді вже розробляється концепція вливання велосипедного транспорту в інфраструктуру міста. Активісти «Велосипедної асоціації Павлограда» спільно з робочою групою, до якої входять громадські активісти і представники місцевої влади, підготували проект програми життєдіяльності велосистеми.
Громадська мережа «Опора» закликала місцеву владу підтримати цю програму, яка позитивно вплине не лише на розвиток і безпеку руху на дорогах, але й на здоров’я населення та довкілля – якщо частина водіїв та пасажирів громадського транспорту пересядуть на ровери. Адже основним забруднювачем повітря у столиці Західного Донбасу  є саме автотранспорт.
Після круглого столу представники «Велосипедної асоціації Павлограда» та «Опори» підписали меморандум для лобіювання спільних інтересів, інформаційної підтримки і подальшої співпраці .
Ігор Захарук

Немає коментарів:

Дописати коментар